Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-11, 12:05   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Spørsmål

Skihoppkake, hjelp!

Jeg er på dypt vann nå. Veldig dypt vann. Minstepropellen vil ha skihoppkake. Vel, som det neket jeg er har jeg lovt det. Min første tanke var å bestille av Salt. Men noen lider av dårlig hukommelse og har hatt litt mye å gjøre i det siste og glemte å bestille kake. Så da må jeg til pers. Jeg skal lage den i dag. Jeg bruker en langpanne med sjokoladekake til bunn. Kan jeg gjøre følgende:

Ta langpannekake og dele to. Bruke ene halvparten å lage selve bakken med. På bunnen smører jeg hvit smørkrem. Det må jeg vel også ha i selve bakken. Samt lage spor og bom. Hvordan lager jeg smørkrem? Hva bruker jeg mellom lagene i hoppbakken? Smørkrem eller vanlig sjokoladekrem? Er det i det hele tatt godt å bruke smørkrem på sjokoladekake? Burde jeg lage vanlig sjokoladekrem?

Jeg er totalt uten evner innen kjøkkenfaget. Kan dere gi meg en teskje forklaring på hvordan lager dette?