Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?
Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.
Jah, akkurat det Candy sier her er mitt syn også. Jeg tenker at jeg ved å laste ned serier forhåpentligvis klarer å pushe frem en tjeneste som gjør at vi kan betale for seriene.
Jeg har ikke en gang funnet ut hvordan jeg kan laste ned eller se filmer og tv-serier, så jeg er av dem som cruiser jevnlig rundt på Amazon for å se om det jeg venter på er tilgjengelig.
Forøvrig blir jeg litt lattermild av all rettferdigjøringen av å gjøre noe ulovlig. Jeg bryter loven fordi det ikke er tilrettelagt for betaling? Hvis noe ikke er tilgjengelig via lovlige kanaler, ja så er det UTILGJENGELG inntil videre. Det er vel tross alt selskapene som sitter på rettighetene til ulike serier som bestemmer dette?
Og å argumentere for å snike på trikken, fordi man i det minste ikke kjører for fort, eller tar opp plass på et sete? Eller at det er OK å gjøre ulovlige ting så lenge det ikke går utover noen? Det er et argument som kan trekkes farlig langt etter mitt skjønn.
Hva med å kalle en spade for en spade?