Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-11, 10:44   #119
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er fascinert over folk som blir sjokkert over helt vanlige hendelser, om man nå er enige i dem eller ikke. Dere må da ha en adrenalinfylt hverdag?

Hehe, jepp.

Jeg synes det er superviktig at folk skal få betalt for den jobben de gjør, og jeg synes det er viktig at det skal lønne seg å lage gode TV-serier.

Men å vente til det kommer ut på DVD her i Norge, det tar for lang tid. Jeg synes det er helt høl i huet med varer som er fritt tilgjengelig men at man ikke har mulighet for å betale for dem.

Så det som jeg har landet på, og som jeg mener er moralsk forsvarlig er at jeg laster kun ned serier som jeg kjøper når de kommer ut på DVD. Og det er jeg helt konsekvent på også.