Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-11, 16:04   #31
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys fusketråd: hva skal jeg foreslå til boksirkelen?

Nå kjente jeg at jeg satte enda mer pris på mine ikke-skumle men oppegående og beleste lesesirkelfolk.

Om noen skulle lese "Kafka on the Shore" og kjenne at de kan klare å kaste lys over tematikk og budskap, så please enlighten me! En samlet lesesrikel var begeistret over boka men ute av stand til å tolke og anaysere i stor grad - og da vi kom over et intervju med Murakami der han hevdet at han slett ikke hadde noe budskap, mistet vi motet. Likevel popper det stadig opp scener fra boka i hodet mitt lenge etter at den ble lest - og jeg er bare sikker på at det ligger masse klokt der som jeg ikke klarer å få helt fatt i.

Sorry for avsporing, Candy!