Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-11, 08:20   #12
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Jeg er blitt kjole/ tunika og Tights "dame" siste 2 årene ikke pga Fp men pga da jeg nesten aldri finner meg bukser som jeg liker,eller passer. Enten er buksene for trang i lårene og for vid i magen ,eller så er de passelig i lårene og for trang i magen, eller bra i magen men blir sikkelig heng i rompa

Har en ynglings dungeri bukse som jeg passer på som gull,så den brukes nå bare ved en skjelden anledning,finner ikke nye lik, og så har jeg 3 "dress"bukser jeg bruker par ganger i uka, men hjemme går jeg mest i tunika og Tights, eller Tights og lang topp. Bruker for det meste Tights,tunika og kjole,altså ikke alt samtidig
Har ingen klær av Fp "merkene"

Jeg har 2 skjørt,ønsker meg flere men der får jeg samme problemet av og til som med buksene

Sist redigert av Honda : 16-11-11 kl 08:36.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat