Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-11, 08:22   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Jeg går nesten bare i kjoler og skjørt til hverdags, og det har jeg gjort i minst 15 år. Ikke et FP-fenomen på min del, altså. Det starta for omtrent 20 år siden, og har siden eskalert. Nå er det så sjelden jeg er å se i bukse at folk gjør anskrik hvis jeg har olabukse en dag.

De fleste av venninnene mine går nok i (ola)bukser til daglig. Blant kollegaene er det omtrent 50/50 med bukse- og kjoledamer.

Jeg synes det er vanskelig å finne bukser som passer, og så har jeg en figur som jeg synes gjør seg best i kjoler og skjørt. Dessuten er det mye mer behagelig.