Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-11, 09:50   #3
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kalendergaver til mamma?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å, det burde være enkelt-penkelt! Koselig idé. Til min mor hadde jeg nok kjøpt leppepomader, vanter, småflasker med dusjsåpe e.l., håndkrem, kanskje et smykke eller to, en pocketbok på tilbud, fine julemerkelapper - kort sagt småting som jeg selv hadde satt pris på å få. Hjemmekos - da tenker jeg enkle telysestaker, fine servietter, pene lys, småflasker med vin, kanskje noen spisebrikker (4 stk. fordelt på 4 dager), sjokolade ...

(Hm, mon tro om jeg ikke skal stjele ideen? Jeg har jo snart fylt opp kalenderen allerede! Mamma blir pensjonist 30. november, så det hadde vært koselig å gjøre noe sånt forhenne akkurat i år.)

Så mange gode tips, nå kan jeg skrive ned enda flere på listen min. Min mamma er iallfall typen til å sette pris på det, derfor er det litt gøy å gjøre det. Og hvis den blir for dyr, så får det bli endel av julegaven hennes.