Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-11, 13:13   #37
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor støtter så få Stine Sofies Stiftelsen?

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Enig. Og så synes jeg egentlig at Ada Sofie Austegard kommer frem som veldig usympatisk i det jeg har hørt av henne i tv og radio. Og jeg får litt følelsen av at hun bruker hvert eneste sekund hun får i media, uansett hvilken sak det i utgangspunktet gjelder, til å minne folk på det som skjedde i Baneheia. Og det er for så vidt en menneskelig nok reaksjon, å ønske at verden aldri glemmer det grusomme som skjedde med datteren hennes, men det passer ikke alltid inn, og jeg synes det får henne til å fremstå noe useriøs som leder av stiftelsen.
På den andre siden så gjør stiftelsen viktig arbeid, og vi trenger en noen som tar på seg de kampene som Stine Sofies stiftelse gjør.

Jeg har da også sett henne i media et utall ganger og det er jo nettopp denne saken som fikk henne til å ville starte stiftelsen. Hun ville jobbe for barns rettsvern og sikkerhet. Og saken i seg selv blir jo alltid noe media er interessert i, særlig avisene fremhever det som "selger", så og si hun "bruker hvert eneste sekund" synes jeg i beste fall er en klønete karakteristikk av et menneske som forsøker finne mening i det menigsløse. Klarte ikke å se den som helt grei og uproblematisk, til tross for at det har gått noen år.

Jeg har ikke støttet stiftelsen, fordi vi velger et til to formål pr år å støtte og stiftelsen har egentlig aldri vært sjekket ut av meg/ oss. Har aldri blitt spurt om penger, og har heller aldri fått noe videre informasjon om de.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat