Vi nærmer oss jul, og jeg prøver å hente frem den tradisjonsfølelsen alle prater om. Men jeg finner den ikke helt Jeg har aldri vært sånn bundet til tradisjoner, og har vært litt sånn til akkurat det. Men så tenkte jeg at med egne barn, hus og alt sånn, så må vi jo skape tradisjoner! Men jeg kjenner ikke at engasjementet blomstrer akkurat Tradisjoner jeg har innført er at: ♥ Vi henter juletreet vårt selv, som regel 22.desember ♥ Vi pynter det lille juleaften på kvelden alle sammen. ♥ Og så orker jeg ikke sånn 10-20 stk på julaften, det er helt ok med oss 4 + evt besteforeldre. Jeg vil ha ro og kos ♥ Vi må bake Sarah Berhardt kaker Men ellers er det lite altså. Jeg prøvde være litt sånn opptatt av det her en dag, da jeg lot som jeg litt trassig sa til min mann at i år må vi ha skinkestek julaften (for det er jeg oppvokst med). Men egentlig betyr det ikke noe for meg om vi har ribbe da?! Jeg bare prøver late som. Så, er tradisjoner viktig for deg/dere? Evt hva? Kunne dere reist bort julaften, utenlands feks? Bare for å gjøre noe helt annet?