Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 10:41   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg en klassisk og/eller kul ulljakke?

Den var ikke så dum, nessie. Så kan jeg klippe av den rosa kanten nederst. Men den der veldig tynn ut?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

De har enkle, fine ulljakker på

Www.raknerikke.no

jeg er veldig begeistret for barneklærne deres, Hiawata hadde en aldeles sjønn, grønn ullgenser derifra. Dameklærne er ikke helt meg.

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Ah, den ser fin ut! Nei, det nytter med strikking hvis tidsfristene er knappe. Jeg holder på med langerma tunika i tynn alpakka til studentdatter. Pinner 2.5. Mønster fram og tilbake på forside og rygg. Det er ikke måte på hvor det går unna. Jatta.

Jeg trikker et mønster som lurer megtil å tro at det går fort siden man bare overfører endel av maskene i hver runde, men egentlig går det megasakte, siden jeg må strikke samme runde flere ganger.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat