Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 11:49   #12
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Jeg syns det er helt utrolig at hun klarer å fø en familie på 4 med 2700 i måneden. Med Hellstrømsk mat.

Også syns jeg det er mye pes for å være fattig i de kommentarene. Et forslag fra en fattig mor om at barnetrygden burde være behovsprøvd er liksom så uendelig mye mer kontroversielt enn om jeg hadde foreslått det. Hvorfor er det så provoserende at de fattige ønsker seg mer, og særlig hvis de er alenemødre? Selv når det handler om mat til barna så er det feil at de ønsker seg mer. For de kan "takke seg selv" og "jeg er ikke akkurat rik jeg heller" og den beste av alle "er det nå egentlig en alenemor dette her?".

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat