Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-07, 14:10   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket flyselskap liker du å reise med til USA?

Jeg tror forresten at flytype kan bety mer enn flyselskap i forhold til hvor trangt det blir. Jeg har dårlig erfaring med Boeing 747 på lange reiser. Eneste unntak var en 747 som gikk innenriks i Brasil. De hadde kjempegod plass.

Jeg reiste med Lufthansa på 12 timers flytur to ganger de siste ukene. Den ene veien var det Boeing 747.. trangt. Den andre veien var det en Airbus som hadde bedre beinplass.

De gangene jeg har reist til USA har det vært 747 med KLM , Northwest og British. De andre har hatt andre flytyper akkurat på mine reiser og de har hatt større plass.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat