Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 16:35   #96
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er enig med Zoe, (noe annet skulle vel bare mangle i og med at jeg knapt vet hvordan en drill ser ut) men Candy har selvsagt et poeng. Vi jobber vel med yrkesfagelever begge to, Zoe: Hvor mange jenter er det i din byggfagklasse om dagen? Tallet mitt er veldig fint og rundt, iallfall.

Det er én jente i årets 2.klassekull på byggfag, ingen i 1. klasse. To jenter i de fire elektroklassene og ca. det samme på tip (maskin og mek).

På sosial- og helsefag er det noen få gutter - flere nå som vi har fått ambulansefaglinjen.

Så lenge alle som vil får muligheten til å velge såkalt utradisjonelt, kan jeg ikke skjønne at det skulle være et mål med 50/50 i alle utdanningsløp. For meg er det uendelig mye viktigere at man velger etter interesse enn at man skulle føle en forpliktelse til å være PK.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat