Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-07, 13:23   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: På tide å pynte opp ute i hagen/veranda'n...

Tror jeg venter en mnd eller 2 med å tenke på hva jeg skal gjøre med hagen i år.Må nå først tine frem *ler*

Vi har 1,8 mål tomt så står det et hus på tomta, en garasje og et uthus
Det året vi kjøpte huset giddet jeg ikke gjøre noe med hagen, er plen på fremsiden og på siden av huset, resten er jungel når det begynner å vokse *ler*
I fjor hadde vi bryllup å tenke på sa da giddet jeg heller ikke frese opp jungelen.

Men i år skal jeg frese opp jungelen og deler av plenen på siden av huset. Den er flat noen plasser og veldig humpete noen plasser.
Skal bygge sandkasse og kanskje kjøpe huske med sklie til turbo. Å sette der jungelen var.

Er 2 blomsterbedd i hagen, masse fine blomster men de vokser liksom litt spred, så skal grave de opp å flytte på de

Er ingen ordentlige lekeplasser her Har en atmed ungdomshuset men han kan ikke gå dit alene enda, så greit å ha noe i hagen.

Har "sandkasse" på fremsiden , stor sand haug etter at mann gravde etter et rør i fjor hehe. Så der leke turbo i fjor sommer. Men i år så skal vi bygge trapp og fikse på innkjørsla

vi har et gammelt hus som vi har drevet å resturert på, så ikke ut her da vi kjøpte huset men nå blir det vel bra