Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-11, 00:13   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Men dette er da ikke typisk "mannfolkarbeid". Det er typisk arbeid for de som har satt seg inn i hvordan man gjør det. Man bør da ikke mure opp en vegg før man har satt seg litt inn i blant annet hva en murvegg krever av understøtting, etc etc etc.

Det Robyn etterspurte var damer som "ikke kan bære, løfte, spikre, skru og i allefall ikke bruke sag l". Slike ting mener jeg er en del av almendannelsen, rett og slett. Er det ikke delvis slikt man blir undervist i på skolen?

Jeg syns det er mye verre at mannen min ikke kan smelle sammen ei kake om det skulle være nødvendig, enn at han ikke kan mure opp en vegg. Førstnevnte burde alle etter min mening kunne. Mure opp en vegg ville jeg kontaktet en murer for å få gjort.

Her satte du presise ord på mine tanker.

Jeg skrur opp hyller og sammen Ikeamøbler, men jeg har ingen tro på at jeg så veldig lett kan sette meg inn i hvordan jeg murer en vegg. Er ikke det forresten også å undervurdere håndtverkeres utdanning?

Sist redigert av Pebbles : 19-11-11 kl 00:21.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat