Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-11, 15:49   #2
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Man kan jo selvsagt leie inn folk for å få gjort det meste, men jeg hadde en far som var veldig klar på at jeg skulle kunne noen elementære greier før jeg fikk låne bilen hans etter at jeg fikk lappen. Slik lærte jeg dekkskift, oljepeil, frostvæske og spylervæske gamet.

Og når jeg flyttet for meg selv i min første leilighet så var valget å bo i grusomme omgivelser eller pusse opp litt selv. Faren min startet sammen med meg, og jeg fullførte. Tapet, maling, lett snekring. Han lærte meg masse.

Jeg har stadig venninner som klager over rullgardin som ikke blir boret opp og hyller som har stått umontert og ikke har blitt hengt opp fordi mannen er så treg. Skal ikke legge meg for mye opp i det, men det hadde jeg ikke orket å irritere meg over eller ventet på, så da gjør jeg det selv, eller vi gjør det sammen om det er litt vanskelig å få til alene. Jeg håper at jentene kan endel slike ting da de flytter hjemmeifra. Ingen må kunne slikt, man tar seg til det som tidligere nevnt, men det er ganske kjekt å kunne noe nevenyttig innimellom.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat