Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-11, 21:33   #151
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll for kvinner. Gjør du typisk mannfolkarbeid?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg har stadig venninner som klager over rullgardin som ikke blir boret opp og hyller som har stått umontert og ikke har blitt hengt opp fordi mannen er så treg.

Jeg er litt der. Jeg kan, men det er så kjedelig. Og så bruker jeg litt lang tid og blir sur og så er det så mye enklere at mannen gjør det.

I dag, da jeg skrudde ned hattehyllen () for å male gangen, så syntes jeg det var veldig greit når mannen kom og tok av støpselene til stikk-kontaktene. Jeg hadde nok klart de også, men det er en kjedelig jobb. Det samme er pussing og grunning av lister, men de tok jeg selv.
Så jeg kan både sku hamre, men er ikke særlig flink. Jeg skrur ofte skruer skeivt inn, jeg er ikke særlig sterk og synes det er tungt å holde en hylle med den ene hånden og drillen med den andre. Jeg synes det er tungt å skifte dekk, så selv om jeg kan og gjør om jeg må, så ser jeg ikke på det som et nederlag at noen med mer styrke overtar.
Mannen kan forresten ikke sy med symaskin, så det blir nok meg som må sy de nye gardinene til badet. Det er helt greit, selv om sying ikke er favoritthobben min.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat