Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-11, 20:41   #126
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bekymret for smørmangel?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Irriterer meg litt at jeg ikke får smør på popcornet jeg hadde lyst på nå. Men egentlig bryr smørmangel meg lite. Synes det er helt idiotisk at folk har hamstret så jeg ikke får den ene pakka jeg kjøper en gang i måneden med Meierismør.

Nå føler jeg meg litt skyldig, men det er vel ikke rart at folk tar forholdsregler når de ser på nyhetene at det kommer til å bli tomt? Hvis de har mulighet til det, mener jeg?

Jeg skjønner jo at det beste hadde vært om vi alle hadde vært en lykkelig familie som delte alt smøret mellom oss som brødre, men slik er det engang ikke. Kjøper man ikke det man trenger står man uten.