Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 09:19   #41
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tyverisikker lommebok

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Nja, det er vel ikke et stort problem pr. i dag, men det er ikke vanskelig å tenke seg at det kommer til å bli et større problem i fremtiden, ettersom RFID blir mer og mer utbredt. Men denne lommeboken hindrer jo også avmagnetisering av kort, og det er vel kanskje et større problem.

Spørsmålet er jo også hvilke RFID-kort man har, og hvilken informasjon det er på dem. Jeg har bare et busskort enn så lenge, og der er det ikke noen personinformasjon, så da har jeg ikke orket å ta forholdsregler. Dersom man har andre kort med informasjon som det er viktig at ikke kommer på avveie er det lurt å beskytte seg. Hadde jeg hatt pass av den nye typen ville jeg definitivt skaffet meg en passlomme med Faraday-bur.

Ok, sikkert dumt spørsmål, men er det ikke bare å ta kortet ut av lommeboka?!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat