Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 11:35   #16
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Vi bor i en normalt stor småby, og her er det endel snobbetendenser blant enkelte altså. I klassen til minstebror er det noen jenter som kun bruker merkeklær, og er opptatt av det, for å si det sånn. Det går i ilse jakobsen støvler, ugg sko, chillnorway klær fra innerst til ytterst, Parajumpers dunjakke osv. Og det til barn på 7 år, som vokser ut av en størrelse i løpet av en sesong. Særlig jentene er opptatt av dette, og kommenterer og står i. Disse foreldrene er faktisk ganske så medvirkende til å skape et merkepress veldig tidlig syns jeg. Nå tror jeg ikke at de fleste foreldre er med på å kjøpe så dyre klær og sko til sine barn så tidlig, men min erfaring er at disse foreldrene ihvertfall er med på å sette merkeklær på agendaen for barna alt for tidlig, og det ender ofte med at barna maser seg til dyre klær tidligere enn de ville gjort ellers.