Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 10:59   #27
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Cubus-barn"

En ting jeg tror vi foreldre ofte glemmer er hvor svart-hvitt unger tenker. Det er utrolig lett at "Her i huset digger vi Liverpool!" hjemme blir til "Man.U. er et bæsjelag!" ute, eller et "la oss gå på Tante Pose og se om de har noe fint. Jeg syns ofte Cubus-klærne ser litt kjipe og billige ut" blir til "Cubus er en skikkelig fattigbutikk!". "Dere skal sitte i beltestol fordi det er viktig for meg at dere sitter trygt og ikke skader dere om dere kræsjer" blir til "foreldrene dine bryr seg ikke om om du DØØR!".

Verdt å huske på når vi automatisk tillegger foreldre skrekkelige holdinger...