Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 12:00   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Vel, i alle fall mine foreldre ytret jo ønske før de fikk, og har deretter sagt at om det tas slike bilder hvert år tar de gjerne mot en oppdatering... Jeg er mest usikker på svigerfar, som fort kommer i en sånn situasjon som du skisserer, han er bestefar til to, men lever i et familie med to små barn selv. De har fått barnehagebilde av Knerten, og brudebilde av oss. Vi forventer ikke at det henger på synlig sted, men jeg føler ikke vi kan "forskjellsbehandle ham", når de andre besteforeldene får, og vil ha...

Knerten står på bildelist sammen med hans barn i stua forresten, så det er jo greit, bare at jeg i ettertid oppdaget at de hadde mest svart/hvittbilder så det hadde vært bedre å gi ham det...