Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 12:23   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off barnehagebilder

Hvis jeg hadde fått kalender, ville jeg blitt superglad. Den vil jo være både til hygge og nytte.
Det er disse dyre innrammede store bildene jeg synes det er vanskelig med. Vi har to bryllupsbilder av stedatteren og mannen på kjøkkenveggen, da - men ikke det store med svart ramme som de ga til oss.

Jeg kjenner veldig på at jeg håper vi ikke får flere bilder til jul. (Men det har vært både fødsel opg barnedåp, så sjansene er jo der.) Jeg har jo ikke noe sted å gjøre av dem.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat