Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 15:35   #93
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg tror heller ikke dette er noe nytt. Vi var opptatt av merker på ungdomsskolen, på 80-tallet. Og selv da husker jeg at Cubus ikke var spesiellt kult. Bik Bok, Ball og 501- det var greier. Heldigvis gikk det over etter ungdomsskolen.

Det er min opplevelse også. Det var et ganske stort merkepress der jeg vokste opp, fra 5./6. klasse omtrent og ut 9. Bik Bok, Ball, Mephisto, Levis (og for Guds skyld 501!), Millet-dunjakker, Isba-sko etc., etc. Dette var rett nordøst for Oslo. (Folk som ikke hadde de rette klærne, ble vel ikke nødvendigvis mobbet, men heller ikke regnet med.)