Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 15:43   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Foreldrene har ansvaret. Det er faktisk bare å la være å bidra til dette latterlige kjøpepresset. Merker heldigvis ikke mye til det enda, men jeg er forberedt på diskusjoner senere.

Barna mine kommer sikkert til å få noe av det "alle de andre" har, men langt i fra alt. Og de kommer til å måtte spare penger til en del av det selv slik at de får opp øynene for verdien av penger - og hva de kunne gjort med disse pengene ellers hvis de ikke kjøpte en bukse til 2000 kr.

Næh. Jeg syns i grunnen folk skal få bruke penger på hva de vil. Men lære seg at det at man selv syns det er verdt pengene ikke gir en grunn til å rakke ned på hva andre velger. Forskjell.