Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 21:56   #158
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Herlig holdning. Trenger det å sparkes i det hele tatt? Holdingene om at andre er idioter fordi de velger eller er annerledes er jo bedritne uansett hvilken retning det sparkes i.

Det beste hadde selvsagt vært om vi alle sammen kunne sitte i ring og holde hender og være snille mot hverandre og lykkelige hele tiden.

Slik er det altså ikke. Og i valget (legg merke til uthevingen) mellom å sparke oppover og sparke nedover (legg merke til at jeg svarte på et innlegg hvor det ble påstått at disse to var likestilte), så mener jeg det alltid alltid alltid bedre å sparke oppover.

Forøvrig mener jeg jo at det er ganske idiotisk å betale tusenlapper ekstra for et klesplagg, bare fordi det har et bestemt merke. Du må gjerne prøve å argumentere mot dette ståstedet, men det ståstedet har jeg altså.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat