Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 08:07   #189
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Hverdagklærne til barna er HM/Lindex. Det har ikke vært så mye Cubus, men det har vært fordi klærne der fra baby av er så smale, så det har ikke passet mine barn. Det har også med at jeg selv ikke handler der, for jeg liker ikke butikken som er her.

Jeg har også mye HM klær, samt mannen, til hverdags. Og så har jeg noen kjoler i tusenkronerklassen, og en del kjoler i 3-400 kr klassen. Men jeg enn så lenge så tenker ikke mine barn over hva klærne koster, og at jeg feks kjøper meg en dyr kjole. Det vet de jo ikke når de er såpass små (ikke mine iallefall).

Det vi bruker litt mer penger på til barna er sko og ytterklær.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat