Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 09:41   #196
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Det har jeg altså aldri opplevd. Men det er selvsagt ikke bra om det skjer heller.

Greit at du aldri har opplevd det, men det virker som du har et noe naivt syn på hva som utløser mobbing.

Vi kommer heller aldri til å kjøpe de dyreste klærne til Hiawata. Noe fordi vi ikke har råd, noe fordi vi ikke ønsker å bruke penger på det, og noe på grunn av signalene det sender. Men jeg syns allikevel at det er viktigere å jobbe med holdinger, framfor at man skal la være å kjøpe eller oppleve noe i en slags misforstått sympati for andre. Selvsagt ser jeg at det kan være kjipt om man er eneste med cubusjakke i et miljø hvor alle har Canada Goose og Parajumper. Men da tror det faktisk at det er andre feil med det miljøt enn akkurat jakkene. Jakkene er bare utslaget.

Og for å være helt ærlig så tror jeg at barn og ungdom som snakker om nedsettende om andre i forhold til penger kanskje ikke har foreldre som i det hele tatt hadde brydd seg om en diskusjon som dette.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat