Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 09:53   #204
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror faktisk det er like ille for en rik mor at barnet blir mobbet som en fattig mor. Jeg er faktisk ganske sjokkert over at du påstår noe annet. Jeg skal også love deg at det ikke hadde hjulpet barnet med hm-jakken det spøtt å få en Canda Goose om klassen allerede hadde bestemt seg for at vedkommende var utskuddet.

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor dere er så opptatt av dette. Ingen er vel uenig i at mobbing uansett grunn er ille. Men at dette du nevner er særlig utbredt tviler jeg på. Og som andre nevner her, den rike moren har faktisk et valg, det har ikke de som ikke kan kjøpe Canada Goose om det motsatte var tilfellet, at alle ville ha det. Og jeg ser for meg at det er lettere å svare på tiltale når det gjelder dyre klær enn motsatt. "Har du den teite rådyre jakka der du ha, så dust av deg!" der svaret blir "Jøss, har'ru ikke råd til sånn jakke du a?" Eller "har du ikke råd til Canada Goose du a og hvorfor kjører mora di Lada?" der motsvaret ikke er like lett å gi. Uansett, press i den ene eller andre retningen er utrolig dårlig og bidrar til surt miljø.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat