Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 11:12   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sakkosekk/sekkestol anbefalinger?

Vi hadde Sacco Funny til begge jentene, og de opplevde vi at ble helt flate etter bare noen få år. Vi ville kjøpt nytt fyll til dem, hadd de ikke gått ut av produksjon i den formen vi hadde ( ), for de var ellers veldig gode og praktiske.

Jeg tror alle slike sekker blir flate med tiden, uansett pris, så jeg ville gått for en variant der jeg kunne bytte ut fyllet, helst med en ny pose med fyll og ikke en variant der man må bytte ut kulene. (Ser for meg en million kuler i fri dressur på stuegulvet.)

Jeg ville også gått for en variant med vaskbart trekk. Våre fikk i alle fall veldig mange flekker etter en tids bruk, og da var det salig enkelt å bare hive dem i vaskemaskinen.

Sist redigert av Teofelia : 22-11-11 kl 11:15. Årsak: Vaskbart trekk. Ikke for.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat