Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 11:13   #211
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det var ikke det jeg svarte på heller, mer den generelle holdningen din gjennom hele diskusjonen. Du snakker om at man ikke skal sparke noen veier, men bruker selv utrykk som "høyt og skjærende" og kommer med nedlatende stikk.

Hæ? Er ikke dette en helt vanlig FP-diskusjon uten de store bølgene. Man har da diskutert på rimelig greit nivå som vanlig. Ingen som skriker dårlig mor eller jævla idiot.
At Fnatten bruker et eneste eksempel på foreldre som "skjærende" må framheve at kun dyrt tøy er godt nok for det lille vindunderbarnet i barnehagen bør du vel klare å svelge. Noen andre nedlatende stikk har ikke jeg sett her. Men jeg synes tonen du kommer med er unødvendig hissig.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat