Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 11:23   #215
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Men det var jo ikke klærne som trigget mobbingen. Jeg antar at det bare var en av mange ting som ble brukt mot deg. Og hadde du kommet i den samme jakken som alle de andre jentene i klasse brukte, så hadde det vært galt det også. :btdt:

Selvsagt, men det gjør da ikke mobbingen noe bedre. Og all den tid det beviselig finnes en masse mennesker som synes det er "greit" (eller i alle fall mindre problematisk) å sparke oppover enn nedover, så vil jo en slik form av mobbingen være veldig lett å ty til, for det er jo ikke en gang skikkelig mobbing. I motsetning til når noen kaller deg feit, dum eller stygg, for det skal man jo ikke gjøre.

Faktum er at det er mye lettere å ta tak i det at noen kaller deg feit eller stygg enn at de kjefter på deg for den nye jakken din, for det ene er beviselig mobbing, mens det andre er slikt man bare må regne med når man får så mye nytt som du gjør.

Jeg har ikke hevdet at mye penger/fine klær/dyrt sportsutstyr vanligvis er en grunn til mobbing. Jeg hevder at mobbing er vondt, uansett hvilken form den tar.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat