Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 12:42   #222
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det tror ikke jeg heller. Men jeg reagerer på at flere i tråden uttrykker seg på en måte som jeg oppfatter som latterliggjørende overfor barn/familier med god råd. Det tror jeg er den samme mekanismen som gjør at en del er så oppsatt på å si at det er greit å være overvektig/lubben at de bikker over til å gjøre narr av og snakke stygt om dem som er undervektige/tynne - og det burde være omtrent like unødvendig når man snakker om klær som når man snakker om kropp. Og begge deler bør man i alle fall være svært bevisst på å unngå når man snakker med barn.