Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 16:42   #235
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er som oftest slik at det som blir betraktet som kult koster penger. Det er ikke like ofte motsatt.

Jeg er vokst opp med det motsatte. Min familie hadde vel ganske god økonomi sammenlignet med de jeg gikk på skole med. Jeg hadde to foreldre med jobb, ingen av dem i primærnæring, og det var ikke vanlig. Jeg fikk fornuftige, solide og praktiske barneklær. Klassevenninner hadde hjemmeværende mødre som tydelig vis tok ut sin egen prinsesse-drøm på døtrene, og kjøpte upraktiske, billige og veldig jentete klær. De kunne omtrent ikke leke i klærne sine, men det var åpenbart ikke så viktig. Jeg skilte meg kraftig ut, noe jeg både følge og fikk høre. Foreldrene mine kunne selvfølgelig kjøpt de samme klærne som jentene i klassen gikk i til meg, men jeg antar de hverken ønsket eller syntes det var riktig å gjøre det. Enda en som er med på å skape press om at alle skal være like liksom...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat