Tråd: "Cubus-barn"
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 22:46   #256
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Cubus-barn"

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Og jeg har kjøpt TTH i år, igjen. Fordi jeg stoler på min egen, og andre godt bekjentes, erfaring (som sier meg at TTH kan vaskes og brukes i flere sesonger uten å se brukt ut og holder barnet mitt tørt og varmt) langt mer enn jeg noen gang har stolt på en test som er trykket i Foreldre og Barn. At folk gulper ned de testene som en guidline til hvor og hva de skal handle kan ikke jeg forstå.

Samme her. De testene stemmer ofte veldig dårlig overens med erfaringer jeg selv og andre har, jeg har også sett direkte feil eller veldig merkelige kriterier.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat