Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-11, 19:23   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken symaskin ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg bare legger spolen i huset sitt. Og så begynner jeg å sy.

Overtråden må tres som normalt da, men det går greit.

Det høres lurt ut. Men jeg slet mest med å få undertråden inn på spolen. :ikke sydame:

Opprinnelig lagt inn av arrow, her.

Undertråd, tråd i det helet tatt, og eve til å sy i litt mer enn to lag av de enkleste stoffer er de største problemene rimeligste maskinene. Spesielt de rimelige Singer maskinene man finner på Coop, Jysk, og andre steder til 2000-3000 kr har vist seg å være veldig tungvint i bruk, ubrukelig om man skal sy litt. En som går fra en eldre Husquarna eller Bernina og over til en av disse maskinene får seg en overraskelse. Nye Husquarna og Bernina har fremdeles topp maskiner.

Jeg tror ikke maskinen min er en billigmaskin, men den er omtrent like gammel som meg, så den begynner jo å dra litt på åra.

Det er en Bernina tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat