Praktiske presanger til egne barn
Jeg er av den økonomiske typen og har lett for å bli for praktisk rettet, så nå trenger jeg litt veiledning.
Snuppa blir 7 år i januar. Hun har alt hun trenger og litt til. Vi er skrekkelig usikre på hva vi skal kjøpe til henne til jul, men så fikk jeg en ide.
Hun ligger i en gammel og arvet skuvseng. Strengt talt begynner den å bli i korteste laget. Egentlig hadde vi tenkt å vente med å kjøpe ny seng til vi flytter om halvannet år. Men nå lurer jeg rett og slett på om hun skal få den til jul. Det blir en loftseng slik at vi bedre får utnyttet plassen på det bittelille rommet hennes. Og så tenker jeg at hun kan få en Klippan sofa til å ha under senga i bursdagspresang i januar. Den rosa jeg viser bilde av vil passe perfekt til rommet hennes, og det er mulig å kjøpe nye trekk til klippan.
Men; er det kjipt å kjøpe så ultrapraktiske gaver til en som er snart 7?
Hun leker ikke med leker og er vant til å få ski/skøyter/akebrett og sånt av oss tidligere. Hun har allerede DS, mobiltelefon, kamera og sånne andre praktiske ting som hadde vært greit som presang til en geskjeftig lita jente.