Sv: Flytting og generelt kaos
Altså, jeg er jo en som aldri har helt orden på noen likevel, og alltid har ting litt her og litt der.
Men jeg har helt noia med tanke på å skulle pakke ned alt. For meg er det vel mer det å FÅ alt ned i sekker og esker, altså, å få ting som naturlig bør havne på samme sted, ned i samme eske. Vi har gjort det før, og det gikk bra, men det ble en del "diverseesker" tilslutt, og et par av dem er vel ikke ferdig utpakket enda, nå har vi bodd her i over 5 år og planlegger altså å pakke alt ned igjen etterhvert.
Men jada, det er absolutt ikke unormalt å få kalde føtter, føle at man angrer kan jeg godt tenke meg er aktuelt. Det var ikke noe valg for oss sist, huset vi leide leilighet i skulle rives, så å angre på at vi ville flytte var jo fåfengt, og denne gangen er det å få flytte å oppfylle min 10 år gamle drøm, så det er vel ikke at jeg reelt angrer på at vi skal gjøre det, men jeg er helt overveldet av jobben vi da må gjøre, og "angrer" litt innimellom.
Tanken på det lette kaos når alt forsvinner i esker, og tanken på å få det ut av dem på fornuftige plasser når vi kommer frem... jo, særlig for deg som er vant til at ting har sin faste plass, og befinner seg der, så ser jeg godt hvorfor det ikke føles så kjekt, altså!
Det går over, også får du jo faste plasser til tingene når du kommer deg inn i det nye huset om ikke så lenge!