Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-11, 11:09   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Stikkeoppskrift

Du bør i alle fall tove den andre også på samme vask (og med samme mengde andre klær inni, om du hadde noe) for ellers blir de jo ikke like store... generelt ikke dumt å tove et par sammen...

Jeg har lite toveerfaring egentlig, tror jeg har pleid bruke noen litt kortere programmer, men usikker, maskina mi er uansett sånn at den bruker kortere tid når det er lite inni. Og jeg bruker ikke MASSE milo, bare litt. Men min toveerfaring begrenser seg til tre par votter (jupp, de krympet mer enn jeg hadde trodd, så jeg måtte strikke stadig større og større størrelser før de ble passe til min sønn. Det første paret var ikke til ham da, men det andre skulle vært det...) og ei blånisselue, snart to håper jeg, for det skal være to i kalenderen 1. desember...