Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-06, 19:56   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, jeg skal se Pride and Prejudice

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Teller det som argument for eller imot å lese boka?

Aner ikke.

Men jeg fikk akkurat vite at det ikke var frivillig da. det var mens han gikk på skole, og alle måtte lese den boka.
Hvis må-bøker telles med så bør han jo ha lest litt mer enn 3 bøker da
Jeg tror sambo syns det er "kult" å framstå som en som ikke leser/har lest bøker

Men det er faktisk litt skremmende. Han er lærer på barneskolen, og siden jeg ble sammen han for snart 7 år siden har jeg aldri sett han lese en bok.
Jeg trodde alle lærere leste og på den måten holdt seg friske og gode i hodet ().

Bør det ikke være litt sånn? Bør ikke folk flest lese litt nå og da bare for å opprettholde den delen av hjernen stimuleres da og som lager bilder for oss? Og når man er lærer og jobber med små barn så bør du ihvertfall ha noen bøker å bryne deg på i løpet av et år?

Sant?