Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-11, 08:23   #114
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.853
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Folk kan velge - det fins alltid noen som kan velge å ikke jobbe.

Og jeg tror, som jeg skrev, at dette ikke er noen egen og ny trend. Det har alltid vært kvinner som har likt godt å pynte og bake, de har bare aldri hatt noen kanal å eksponere hobbyen sin på før. Jeg syns det er helt greit at de får vist seg fram til noen andre enn svigermor og naboene hvis de har lyst

Dette handler ikke om pynting og baking som sådann. Det handler om å velge pynting og baking fremfor jobbing og samtidig fremstille det som om at ekte kvinner, sånne som har empati og omsorg for familien, bør velge å gjøre det samme. Slutte å bidra i samfunnet for å kunne konsentrere seg helt og fullt om hæppimuffinblogging. Allikevel ønsker man noe fra samfunnet, for barna skal jo i barnehage og på SFO. Det er jo så tidkrevende med så mye hæppimuffin kan vite.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat