Tråd: Kattunger?
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-11, 09:46   #7
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kattunger?

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Takk for svar, j mine to pleie ogå bli tjukkere om vinteen siden de da er mest inne. Har to hunnkatter som begge får p pller, det har fungert greit i mange år. Den ene har hatt et kull m unger,om våren. Katter har vel løpetid ca 2-.4 ganger i året, har ikke merket noe løpetid siden i sommer, så satser på den bare er blitt feit-rett og slett

Som sagt, hvis du stryker på katten under buken, og faktisk kjenner pattene hennes, er hun drektig. P-piller til katt er svært, SVÆRT kreftfremkallende. Jeg leste en artikkel at over 80% av alle katter som får p-piller over noe tid, utvikler jurkreft. Den gamle katten min døde av det, det er ikke et pent syn, og jeg er så glad for at det nå er tillatt å kastrere hunnkatter uten særskilt grunn. Jeg fatter rett og slett ikke hvorfor du ikke får utført inngrepet, som absolutt er til kattens beste?