Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-11, 13:08   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.094
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha julekrybbe

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ellers synes jeg de flotteste og mest spesielle julekrybbene er dem som blir laget av palestinske treskjærere i Betlehem. Det tror jeg man kan finne på nett. De er ofte laget av oliventre og finnes i mange nydelige utførelser.
Jeg har angret mang en gang på at jeg ikke handlet julekrybbe da jeg var i Betlehem.

Jeg har en sånn. Første gang jeg var i Israel kjøpte jeg ikke, men gjorde det nå i våres. Så vi har julekrybbe for første gang. Den er kjempefin, og jeg er så fornøyd med den.

Men jeg lurer på en ting. Det er Josef, Maria, Jesu-barnet, 3 tre vise menn og så en figur til og i tillegg noen sauer og geiter. Hvem er denne siste figuren? Det er en mannsskikkelse. Mannen min foreslo at det var han som eide stallen, men var ikke det hans som drev herberget? Og herberget var jo fullt så han hadde sikkert nok annet å gjøre.

Min er ganske like denne:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat