Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-11, 18:00   #21
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaskehjelp til julegave til min kone

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg bor på tilsvarende kvadrat, men vasker ikke selv. Jeg fatter ikke hvorfor hovedinnlegger blir gjort sånn narr av. Nå har vi vaskehjelp, men det var veldig vanskelig å finne. Vi slet lenge. I den perioden, hadde min mann funnet en vaskehjelp og overrasket meg med det i julegave, hadde jeg blitt veldig glad.

Jeg tror ikke det blir reagert på at man har vaskehjelp, eller ønsker seg vaskehjelp selv om man bor på 78kvm altså. Bortsett fra Rine da.
Det jeg reagerer på, er at det er tiltenkt som julegave.
Det går av fellesbudsjett og noe som vel er til begge to? All den tid mannen kanskje burde bidratt istedet for å kjøpe kona si en vaskehjelp til jul.

Jeg skjønner det om dette er noe de har diskutert og han kanskje tidligere har sagt nei, men nå går med på det. Da er det en hyggelig jule overraskelse. Men ikke som eneste julegave. Da hadde jeg blitt snurt.