Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-11, 19:01   #35
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelp til julegave til min kone

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Jeg ble sur bare av å lese overskriften, jeg. Vaskehjelp til min kone? Hva med vaskehjelp til oss i familien?

Tja, som jeg skrev tidligere. Kanskje mann og barn er fornøyd med arbeidsfordelingen, men at kona likevel synes det er for mye å gjøre, slik at vaskehjelp hadde vært bedre. Eller kanskje mannen ikke tar så hardt på det om det er litt smuss i krokene, mens kona er mye mer nøye og ergo vil at det skal vaskes mye oftere enn hva mannes synes? I så fall synes jeg "vaskehjelp til min kone" er en helt grei beskrivelse av situasjonen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat