Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-11, 20:06   #71
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Permanent hårfjerning

Jeg sa selv hvor mye jeg ville ta. Jeg hadde ikke noe utenfor "bikinilinjen" så det ble sikkert ikke så mye mer som de tok på meg enn på en som har mye utenfor.

Det er definitivt bra om man har kortet ned de hårene som man vil fjerne, men for meg så så kunne det være vanskelig å se hvor jeg hadde hår (eller ikke hadde hår) om jeg var helt barbert. Barbere noen dager i forvei var perfekt første gangen.

Tenk på at dette er jobben deres og ne de gjør hver dag, det gjør det hele enklere.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat