Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-11, 22:51   #58
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møkka-Obs eller vrang kunde?

Drar opp igjen denne for å fortelle at de ringte fra Obs i dag, etter å ha fått mail fra meg. Jeg har aldri hørt noen person beklage så mange ganger, jeg sa at det var greit, men hun holdt ikke opp å beklage. Hun sa at alt var håndtert feil, og hun skulle bestille nye svømmebriller til meg med en gang, og hun skulle ha oppvask med de to ansatte på golvet og det meste de sa. Jeg la til at jeg jo ble irritert og at jeg muligens ikke var like saklig i ordvalget (jeg sendte en nesten-kopi av hovedinnlegget til dem), men hun skjønte meg så godt at det ikke var måte på.

Vel vel. Jeg er mest fornøyd med at hun ristet blondinene litt for meg. Men nye svømmebriller er også kjekt, for vi har ikke klart å få tak i maken, og de er bare de som er tette.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat