Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-11, 10:58   #20
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Soverom, hvem skal sove hvor?

Mine har delt soverom etter eget ønske i flere år, og det fungerte greit. Når jeg kjøpte hus i fjor, hadde jeg to soverom i 2.etg, og ett i 1. Ungene fortsatte å dele et rom i 2.etg, og jeg har det andre. Soverommet i 1.etg ble brukt som lekerom/oppbevaringsrom.

Etterhvert ville de har hvert sitt rom, og vesla var den som ville sove i 1.etg, litt også fordi hun ville ha et rom der hun kunne leke alene. Jeg likte ikke helt å ha henne i en annen etg i starten, men det gikk helt fint. Hun kommer fortsatt inn i min seng noen ganger, og det er ikke noe problem at hun må gå opp da.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat