Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-11, 12:16   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Soverom, hvem skal sove hvor?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Og dette er grunnen til at jeg ikke kjøper hus hvor soverommene til familien er på forskjellig plan.

Her hvor vi bor er det veldig begrenset hva vi har råd til, og hva som finnes i vårt prissjikt. Når man ikke har råd til så stor kvm-flate, så blir det jo lett slik om man skal ha 3 soverom.

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Jeg ville aldri i verden lagt en toåring alene i kjelleren. Det er jo ikke så lenge til hun skal ut av den sprinkelsenga, vil jeg tro? Og skal hun da måtte vandre opp to etasjer for å finne dere foreldre, da?

....

Har du spurt barna om de har lyst til å dele rom?

Hun er foreløpig svært komfortabel i den senga, så hadde ikke tenkt til å bytte den ut før hun er 2,5-3 år. Men sant nok, at hun må vandre huset igjennom for å komme til oss. Likevel - er det så ille? Hun bor jo der og blir husvarm. Vi skal jo også ha babycall. Blir hun syk kan vi både sove på rommet hennes og på sovesofa i rommet ved siden av.

Har ikke spurt om de vil dele rom, siden mannen ikke ønsker den løsningen. Litt dumt å da sette Junior på tanken. For min del kunne de nok delt i starten.

Huset vårt er jo kjøpt i et 20-årsperspektiv, og det er jo kun få år de er så små at dette er et "problem". Men ideelt sett skulle jeg gjerne hatt dem i nærheten av oss. Men slik ble det ikke.