Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-07, 13:01   #15
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Fredning" av bildetråder

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Til det siste - jeg blir ikke støtt. Men jeg reagerer negativt på å se et barn i bønn. På lik linje ville jeg reagert negativt av å se et barn usikret i bil. Jeg blir ikke støtt. Men jeg syns det er galt. Jeg forstår at mange er uenige, og syns at det er helt fint at barna indoktrineres med religion fra før de kan snakke reint, og det er greit. Det er lov å være uenige på sak. Det jeg lurer på er det generelle. Du svarer forsåvidt greit på det - du syns ikke man skal ta opp noe i bildetråder, det må lages egen tråd.

Jeg har nettopp begynt å lese meg nedover i tråden, så beklager om jeg spør om noe du har svart på senere i tråden. Men du skriver at du reagerer på at det er et barn i bønn. Hadde du reagert like negativt om det var et barn med som folder hendene, et dåpsbilde etc.? Er det indoktrinering i forhold til islam du reagerer på? Hvis ikke burde du jo reagere like sterkt på et dåpsbilde, for det er jammen ikke mange dåpsbarn som snakker reint . Og jeg er ikke blant dem, men jeg vil tippe det er nok av dem her inne som både ber aftenbønn og leser bibelen med/for sine søte små...

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat